سلام و درود
در ساختمان موقعیت اداری ما چند واحد مسکونی و مابقی اکثرا واحد پزشکی و دفتر وکالت و با کاربرد اداری هستند. الان در حال خرید میز و صندلی برای نگهبان در لابی و تجهیز آن بعد از تصویب در هیات مدیره هستیم. آیا این مبلغ از شارژ عمرانی واحد های غیر مسکونی باید پرداخت شود؟(چون ایشان اینگونه تصور می کنند که به علت رفت و آمد زیادتر واحد های غیر مسکونی در خرید وسایل لابی نباید مبلغی پرداخت کنند؟) سپاس
سلام وقت بخیر ما یک ساختمان 14 واحدی هستیم بامتراژهای 360 ، 178 ، 100 متری هزینه عمرانی مثل تعمیرات چیلر و استخر به چه صورت می باشد چون متراژ متفاوت هستش ما متراژی میگیریم ولی واحد بزرگترها میگ...
با سلام خسته نباشید خدمت وکلای بزرگوار
ما در یک بلوک در مجتمع زندگی میکنیم که استاندارد آسانسور پول جمع میکنیم ولی یه تعداد پرداخت نمیکنن و میگن پرداخت نخواهیم کرد آسانسور هم غیر فعال هست من یک همسایه...
آیا مدیر ساختمان میتواند به غیر از شارژ ماهانه ساختمان هزینه تعمیرات برای موارد فورس ماژور که هنوز اتفاق نیوفتاده از ساکنین بگیرد. در یک مجتمع مدیریت ساختمان آمده بغیر از شارژ ساختمان یک شارژ جدید وضع...
درمجتمع مسکونی شصت واحدی ساکن هستم که مدیر ساختمان مبلغ 500 هزار تومن شارژ ماهیانه دریافت میکند ودر حال حاضر برای تعویض درب ورودی ساختمان و گرفتن کانکس ونگهبان برای ورودی مجتمع مبلغ ده میلیون مطالبه ک...
سلام وقتتون بخیر
بنده در یک مجتمع با 3 بلوک و جمعا 110 واحد در پردیس زندگی میکنم.
هیات مدیره هر چند وقت یکبار مبلغ شارژ رو بالا برده به طوری که الان شارژ خانواده سه نفری رسیده به حدود 500 تومان درصورت...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.