درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حکم دیه

سلام پدرم سال 81 به خاطر قتل محکوم به پرداخت دیه شده است و اعسار داده است وبه ماهی 300 هزار تومان حکم داده اند و پرداخت میکنیم ولی الان اوليا دم الان که دیگه چیزی از دیه نمونده و تا چند ماه دیگه تموم میشه شکایت کردن و دیه به نرخ روز می خوان و قاضی هم حکم به نفع اون ها داده آیا این ممکنه ممنون و خسته نباشین

پاسخ ها

خیر در این خصوص و پرداخت بدهی در زمانی که اعسار داده میشه دیگه چیزی تعلق نمیگیرد

سوالات مرتبط

حکم دیه
سلام پدرم سال 81 به خاطر قتل محکوم به پرداخت دیه شده است و اعسار داده است وبه ماهی 300 هزار تومان حکم داده اند و پرداخت میکنیم ولی الان اوليا دم الان که دیگه چیزی از دیه نمونده و تا چند ماه دیگه تموم ...