سلام و وقت بخیر
بنده میخواستم از خدمات یک اپلیکیشن داخلی استفاده کنم و لازم بود کیف پولم خودم رو در اون برنامه شارژ کنم اما اشتباه موقع شارژ به جای پنجاه هزار تومان پانصد هزار تومان شارژ کردم بعد از این که متوجه شدم با پشتیبانی برنامه ارتباط گرفتم و درخواست کردم که پولم رو برگردونند به حسابم اما هر بار با بهانه اینکه ما عودت وجه نداریم امتناع کردن و تنها راهی که جلو پای من گذاشتن خرید دوباره از خودشون بوده اما خب من از خدماتشون اصلا راضی نبودم و برای همین پولم که در کیف پول اون برنامه هست رو میخوام
به نظر شما چه کار باید انجام بدم
آیا امکان شکایت کردن هست
بنده کاریابی دارم. یک نفر با برادرش قصد رفتن به کار در کشور دیگری داشتن.که دوست دوست من بود.باکاریابی در کشور مقصدهماهنگی شد نفری پانصدهزار تومن هزینه ثبت نام داشت ونفری ده میلیون کمیسیون.ایشان پس از ...
سلام وقتتون بخیر
در تاریخ 18 مهر برای صدور و تمدید پروانه از طریق سایت پاتمک 2 قبض 250 هزارتومانی واریز کردم.
بعد از 10 روز نظام مهندسی به من گفت که فقط یک قبض لازم بوده است.
برای عودت یک قبض با پاتمک...
باسلام یک شخصی به حساب بنده پول به عمد واریزکرده که که مرامجبوربه کاری بکنه که والان پولشونمی خوادمن هم میخام پولشوبرگردونم آیا اظهارنامه بدم لطفا راهنمایی بفرماییدباتشکر....
با سلام مستحضر هستم چرا پس از پی گیری پلیس فتا و پرینت حساب و واریز پول به پایانه منحصر به فرد و مشخصات ان وجه برداشت به حساب فرد عودت نمی دهند و می گویند کلاهبرداری نیست...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.