درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پنجره دید زدن صاحب خانه

با سلام..بنده مستاجر هستم و زیر همکف میشینیم و صاحب خونمون رو چند بار بچها دیدن که آمده از پنجره توی حیاط که حدود 80 سانته نگاه توی خونه کرده بود من باور نمیکردم تا یه شب خودم و خانمم نشسته بودیم و دیدیم که داره نگاه میکنه و الان شکایت کردم واسم زدم مزاحمت ملکی ..خواستم از شما بزرگواران جویا باشم که اول درست زدن واسم ..دوم چه جرمی داره،،سپاسگذارم از لطف و بزرگی شما اساتید

پاسخ ها

با سلام اگر ثابت شود جزای نقدی

سوالات مرتبط

پنجره دید زدن صاحب خانه
با سلام..بنده مستاجر هستم و زیر همکف میشینیم و صاحب خونمون رو چند بار بچها دیدن که آمده از پنجره توی حیاط که حدود 80 سانته نگاه توی خونه کرده بود من باور نمیکردم تا یه شب خودم و خانمم نشسته بودیم و دی...