خانم وکیل میدونم باید مراجعه کنم.سوالم این بود این چه جور شکایتی هستش که در سامانه ثنا ثبت نشده.و یک سوال دیگه اگه بخاطر چک باشه باز هم باید شکایت از بنده بشه و حساب مسدود بشه و حکم توقیف قاضی صادر کنه.از خدمات قضایی هم استعلام گرفتم گفتن شکایتی نه در ثنا نه در حل اختلاف ندارین.ممنون میشم راهنمایی کنید