مشاوره حقوقی رایگان - کارمند ناراضی از ضبط مکالمات

سلام و وقت‌بخیر واحد صنفی کوچکی هستیم که به قصد آموزش‌ دادن کارمند جدید خود، تصمیم به ضبط مکالمات تلفنی خود گرفته‌ایم. دستگاه ضبط مکالمه‌ای را تهیه و راه‌اندازی کرده‌ایم. چند روز پس از راه‌اندازی، یکی از کارمندان قدیمی که از ابتدا از خرید این دستگاه و تصمیم ما آگاه بود، ابراز ناراحتی کرد و مخالفت خود با ضبط گفت‌و‌گویش با مشتریان را اعلام کرد. دلیل نارضایتی او نگرانی از افشای محتوای خصوصی‌اش است. به او اطمینان دادیم که این محتوا به غیر از کارفرما توسط هیچ شخصی دیگری شنیده نخواهد شد. همچنین از او خواستیم که هیچ مکالمه خصوصی‌ای را در محیط کاری و با تلفن واحد صنفی ما انجام ندهد. آیا این کارمند امکان شکایت‌کردن از ما را دارد؟ به عنوان کارفرما برای ضبط مکالمات، از سوی پرسنل خود، چه نکاتی را باید درنظر بگیریم؟ چه اقداماتی لازم به انجام است؟

پاسخ ها:


سلام بنظر می رسد چنانچه ضبط مکالمات از طریق خط کاری وبا اطلاع کارکنان به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی باشد و به اطلاع مشتریان نیز برسد منعی ندارد...

00:06:52   1400/2/8

سوالات مرتبط

کارمند ناراضی از ضبط مکالمات
سلام و وقت‌بخیر واحد صنفی کوچکی هستیم که به قصد آموزش‌ دادن کارمند جدید خود، تصمیم به ضبط مکالمات تلفنی خود گرفته‌ایم. دستگاه ضبط مکالمه‌ای را تهیه و راه‌اندازی کرده‌ایم....