مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از فروشنده کالای معیوب
سلام. بنده یک لپ تاپ خریدم و بعد از رسیدن به خانه و استفاده از آن فهمیدم که مشخصات آن کلا ناموجود است و قبل از به پایان رسیدن 24 ساعت مهلت تست دستگاه، به فروشنده لپتاپ گفته ام ولی او درخواست مرجوع من را رد کرده و من شکایت خود را ثبت کرده ام. 24 ساعت گذشته و پیامکی مبنی بر محتوای شکایت من به دستم نرسیده است. لطفا راهنمایی کنید.
چگونه میتوانم از یک واحد صنفی بابت فروش کالای معیوب شکایت کنم؟ کالای الکترونیکی بوده است.
و به علت سر باز زدن و عدم پذیرش مسئولیت و بی احترامی میخواهم مراحل کیفری طی شود....
باسلام وخسته نباشیدخدمت شماعزیزان،من یک هفته قبل ازلوازم یدکی داخل اینستاگرام سفارش یکدست دیسک وصفحه وبلبرینگ کلاج پیکان پژویی دادم که پیامهای فروشنده رودارم که گفته نوندارم ولی استوک درحدنو به شرط سل...
سلام من موتورم رو تعمیر کامل کردم که تو تعمیر شاتون هم عوض شده است و هیچ ایرادی از تعمیرکار نیست . الان بعد 20 دقیقه کار کردن شاتون به صدا افتاده و معلوم شده جنس فروخته شده معیوب هست. الان لوازم یدکی ...
با سلام اینجانب کالایی برقی را جهت انجام کار به مبلغ سیصد میلیون تومان خریداری نمودم اما هنگام تحویل کالا متوجه معیوب و ناقص بودن دستگاه شدم در ضمن با پرس و جو متوجه این نکته نیز شدم که فروشنده این کا...
شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه
و
شرایط استفاده کاربر از خدمات حقوقی دادراه
را مطالعه کردم و می پذیرم.
خطایی رخ داده است. لطفا دوباره
امتحان کنید
کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون
پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید.