درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بلاتکلیفی در دوران عقد

سلام، من تو دوران عقدم ، الان شوهرم بدون علت من رو رها کرده و اصلا هیچ ارتباطی با من نداره ، فکر خونه گرفتنو وسایل زندگی و ... اینا نیست قبلا کلی اذیت و آزارم داده ، الان کلا با من قطع ارتباط کرده به نظرتون من چیکار کنیم ؟؟ مطالبه نفقه و مهریه کنم ؟؟ دادخواست طلاق یا الزام مسکن و وسایل کنم ؟؟ حق حبس چه طور استفاده کنم ؟؟ من باکره هستم لطفا کمک کنید که بهترین راه کدومه واقعا افسردگی گرفتم از این شرایط

پاسخ ها

بهترین راه دادخواست الزام به تمکین و مهریه و نفقه است

سلام بستگی به تصمیم خودتان دارد. تمام مواردی که گفتید از حقوق شما هستند و برای هر کدام قادرید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست علیحده‌ای را به ثبت برسانید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص