درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم تحویل مسکن ملی مدت 7 سال

سال 98 مسکن ملی ثبت نام کردم 7 ساله خونه را تحویل ندادن حالا با تورم حساب میکنه تا خونه را تحویل بدهند. هیچگونه قراردادی هم نیست فقط گفتن از طریق سایت ثبت نام کنید حالا برا شکایت مبنای ادعای ما برچه اساسی باشه ؟آیا تحویل اپارتمان در مسکن ملی 7 سال است ؟

پاسخ ها

می توانید شکایت الزام به تحویل و جبران تاخیر به سازمان ملی زمین و مسکن بدهید

دادخواست به خواسته‌های اثبات وقوع عقد و الزام به تحویل ملک از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسانید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص