درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مسکن ملی

سال 1398 طرح ملی مسکن ثبت نام کردم هیچ قرار دادی ندادن فقط گفتن از طریق سایت ثبت نام کنید ویک فرم که مبنی بر اینکه سندی بنامتان نیست را امضا کنید حالا مدت 7 ساله خانه را تحویل ندادن در حالیکه 500 م تومن تا 1403 از ما گرفتن حالا چطور میشه .7 سال است حالا یک میلیارد ودوست میلیون میخوان سوالم اینکه اینها در چه مدت باید تحویل میداد مبنای ادعای ما برای شکایت چه باید باشه؟

پاسخ ها

بر اساس عدم تحویل به موقع و افزایش قیمت ناعادلانه می توانید شکایت کنید

پرسش تکراری هست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص