درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آدم شر

سلام وقت بخیر و خسته نباشین خدمت وکلا محترم بنده 30روز پیش با یه اقایی حرفم شد که یدونه سیلی من بهش زدم خدا وکیلی فقط یه سیلی،بعد این که صحنه را ترک کردیم نه دوربین بود نه شاهد،طرف میره خودشو با چاقو خود زنی میکنه از چند ناحیه دست صورت پا میره شکایت میکنه،مهر شکایت خشک نشده با قمه سرشو میزنه بازم شایت میکنه در حالی که من فقط یه سیلی زدم یدونه پاش و میشکنه بازم شکایت میکنه 5بار ازم شکایت کرده برگ پزشک قانونی گرفته من اصلا موندم چی کار کنم بیرون هم که منو میبینه درخواست2ملیارد تومن وجه میکنه من چه جوری میتونم ثابت کنم که فقط یه سیلی زدم اخه این چطور میتونه باشه طرف خودشو به چنین کاری انجام بده شب که میخوام بخوابم با کلانتری میاد دم در میگه این اقا با قمه منو تهدید میکنه که رضایت بده در حالی که من خوابیدم کلن دروغ میگه ابرو نزاشته واسه بنده الان یه ماه هستش کلن جلو پاسگاه هستم یدونه وثیقه گذاشتم واسه یدونش وایه چهار تاش هم باید بزارم،اخه یعنی چی منم برم خودمو بزنم بگم اون منو زد والله،من چی کار کنم من ادم رک و حلال خورم به زمین و زمان قسم یه سیلی زدم نه این که طرف میره شب بخوابه خودشو با قمه میزنه فرداش هم میره ازم شکایت میکنه من چی کا کنم خدا از بزرگی کمتون نکنه خدا بچه هاتونو حفظ کنه

پاسخ ها

شما می توانید ثابت کنید جراحات با ضربه قمه همخوانی ندارد و شکایت کذب است. درخواست کارشناسی پزشکی قانونی مجدد بدهید.

سلام در معاینات پزشکی قانونی، معمولاً دیگرزنی و خودزنی مشخص می‌شود و از این طریق می‌توانید شکایت‌های بی‌اساسِ آن شخص را خنثی بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص