درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکستگی و قطع انگشتان پا

در کارگاه یه قطعه 300 کیلویی به انگشتای پای راستم افتاد.از انگشت بزرگ به کوچیک. انگشتام هم شکستند و هم له شدند.هر 3 انگشتم را پیوند زدند.ولی پیوند جواب نداد دو تا از انگشتامو از هر کدوم یک بند بریدن(انگشت بزرگ و دومی )سومین انگشت هم پیوند گرفته ولی کار نمیکنه.پشت انگشت دوم که بریدن ،کاملا تا استخوان خالی کردن ،که سیاه شده بود تا اضافه نبرن خالی کردن.چند درصد دیه تعلق میگیره. و شرکت مربوطه از لحاظ مالی جز دیه چه وظایفی نسبت به بنده داره.ممنون از راهنماییتون

پاسخ ها

سلام چنانچه در حین کار این اتفاق براتون افتاده باید کارفرما ایمنی لازم رو براتون فراهم میکرده لذا باید به جرم ایراد صدمه بدنی غیرعمدی حادثه ناشی از کار شکایت و مراحل پزشکی قانونی و ...مدارک صورت جلسه کلانتری  ضمیمه بشه 

سلام و درود  خدمت شما بزرگوار 

با توجه به شکستگی، له شدگی، قطع دو بند انگشت، پیوند ناموفق و آسیب استخوان، درصد دیه توسط پزشکی قانونی تعیین می‌شود و شرکت علاوه بر پرداخت دیه، وظیفه تامین هزینه‌های درمانی و احتمالا پرداخت غرامت از سوی بیمه حوادث را دارد. میتوانید برای راهنمایی بیشتر باوکیل  یا مشاور حقوقی مشورت کنید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص