شما این دفاعیات را می بایست در جلسه رسیدگی بیان می کردید ، اگر رای غیابی است ، واخواهی کنید. وگرنه که می بایست حکم صادره اجرا و مبلغ پرداخت شود.
چنانچه اموالی ندارید ، دادخواست اعسار و تقسیم بدهید
سلام حکم به قطعیت رسیده و در مرحله اجرا قرار دارد و تنها راهی که برای شما وجود دارد، اعاده دادرسی هست.