سلام در صورت داشتن ادله کافی میتونید شکایت کنید هرکسی که پیام میده لزوما به این معنی نیست با همسر شما درارتباط باشه ابتدا مطمئن شوید چون ممکنه در خیلی از مواد اشتباه شده باشه یا طرف قصد دشمنی یا برهم زدن زندگی داشته باشه بدون کوچکترین تقصیری از طرف همسر شما
با سلام
مجازات توهین ( فحاشی غیر قذف ) به افراد عادی ، طبق ماده 608 قانون مجازات اسلامی ، در صورت اثبات و انتساب بزه به فرد خاطی ( جزای نقدی درجه 6 می باشد ) که مطابق ماده 19 قانون مذکور ( جزای نقدی درجه 6 در حال حاضر از 20 میلیون ریال تا 80 میلیون ریال در حق صندوق دولت است )