سوال حقوقی نیست
سلام با توجه به اینکه شما طبق ماده ۱۲۸ بند ب به عنوان معلول عادی با حقوق کامل شناخته شدهاید و همچنان کسورات بازنشستگی از حقوق شما کسر میشود، در واقع شما در وضعیت استمرار در خدمت قرار دارید و بازنشستگی شما به معنای قطع رابطه استخدامی نبوده است. پاداش پایان خدمت معمولاً برای افرادی تعلق میگیرد که شرایط بازنشستگی را دارا باشند و از خدمت خروج یابند. از آنجایی که شما همچنان در حال خدمت هستید و سوابق شما(۲۹ سال) محاسبه میشود، در زمان بازنشستگی نهایی و خروج قطعی از سازمان، پاداش بازنشستگی محاسبه و پرداخت خواهد شد.