درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پاداش بازنشستگی

سلام بنده پرسنل ناجا هستم در سال 1390 با 15 سال خدمت معلول عادی با حقوق کامل شدم )ماده 128 بند ب)، و تا الانم کسور بازنشستگی در فیش حقوقیم کسر میگردد الان 29 سال از استخدامم میگذره، میخاستم ببینم پاداش بازنشستگی به بنده تعلق میگیره

پاسخ ها

سوال حقوقی نیست

سلام با توجه به اینکه شما طبق ماده ۱۲۸ بند ب به عنوان معلول عادی با حقوق کامل شناخته شده‌اید و همچنان کسورات بازنشستگی از حقوق شما کسر می‌شود، در واقع شما در وضعیت استمرار در خدمت قرار دارید و بازنشستگی شما به معنای قطع رابطه استخدامی نبوده است. پاداش پایان خدمت معمولاً برای افرادی تعلق می‌گیرد که شرایط بازنشستگی را دارا باشند و از خدمت خروج یابند. از آنجایی که شما همچنان در حال خدمت هستید و سوابق شما(۲۹ سال) محاسبه می‌شود، در زمان بازنشستگی نهایی و خروج قطعی از سازمان، پاداش بازنشستگی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص