سلام دقیقاً چه قول و قراری با پدرتان در مورد ساخت ملک داشتهاید و آیا هیچ دریافتی از جانب ایشان نداشتهاید.
سلام و عرض ادب خدمت شما
بله، اگرچه سند ندارید، اما با شهادت ورثه/اقوام، قرائن تصرف و ادله پرداخت هزینه ساخت میتوانید سهم یا اجرتالمثل/قیمت اعیانی را در قالب دعوی اثبات مالکیت اعیانی یا مطالبه وجه ناشی از ساخت مطرح کنید، ولی موفقیت آن به قوت ادله و وضعیت ثبتی ملک بستگی دارد.