سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگوار
در جرایم مسلح و هنگام «خطر فوری جانی»، در چارچوب قانون به کارگیری سلاح فقط به حداقل ضرورت و برای دفع خطر عمل کنید و بدون آموزش/دستور قانونیِ فرمانده، بدون رعایت تشریفات ایست نهایی شلیک نکنید مگر اینکه امکان هشدار وجود نداشته باشد یا تأخیر خطر فوری ایجاد کند. پیشنهاد میکنم حتما برای ترتیب اثر با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید