فعلا صبوری کنید
سلام. اگر در قرارداد نوشته شده ظرف ۷ تا ۲۱ روز کاری باید خودرو یا وام تحویل شود و الان بیشتر از یک ماه و نیم گذشته، شما حق دارید:
کارهایی که فوری انجام بدهید:
متن نمون
1”}
اظهارنامه
مخاطب: شرکت ……
احتراماً، اینجانب مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بابت خرید خودرو اقساطی به حساب آن شرکت واریز نمودهام. مطابق قرارداد مقرر بوده ظرف ۷ تا ۲۱ روز کاری نسبت به تحویل خودرو یا انجام فرآیند وام اقدام گردد، لیکن با گذشت بیش از یک ماه و نیم تاکنون هیچگونه تعهدی انجام نشده است.
لذا به علت تخلف از مفاد قرارداد و عدم ایفای تعهدات، بدین وسیله قرارداد را فسخ نموده و تقاضای استرداد فوری کل وجه پرداختی ظرف حداکثر ۴۸ ساعت از تاریخ ابلاغ این اظهارنامه را دارم. در غیر این صورت ناچار به طرح شکایت حقوقی و عنداللزوم کیفری بابت تحصیل مال از طریق نامشروع و مطالبه خسارات قانونی خواه
ود.
:::
میتوانید شکایت کیفری هم مطرح کنید تحت عنوان:
نکته مهم:
اگر در قرارداد نوشته باشند «استرداد وجه زمانبر است» یا «حق انصراف ندارید»، باز هم وقتی طرف مقابل تعهد اصلی را انجام نداده، قابل استناد قطعی به نفع آنها نیست.
اگر خواستید:
را بفرستید تا دقیقتر بگویم: