با درود
چنانچه کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی نیاز به استعلاجی شما را تأیید نماید ، بیمارستان قانونا نمیتواند این ایام را از مرخصی زایمان شما کسر نماید.
با توجه به شرایطی که دارید، شامل بارداری اول، سن بالای 35 سال، فشار خون بارداری و مصرف داروهای مربوطه، استعلاجی به دستور پزشک برای شما ضروری است.
مرخصی استعلاجی برای بیمهشدگان تحت پوشش این سازمان در شرایط خاص از جمله بارداری و زایمان قابل استفاده است.
اگر چه ممکن است شورای پزشکی بیمارستان و بخش مربوطه نگرانیهایی در مورد کسر این ایام از مرخصی زایمان داشته باشند اما با توجه به اینکه شما قبلاً 30 روز مرخصی دارید و استراحت مطلق به دستور پزشک بیمارستان است، میتوانید با ارائه مدارک پزشکی و توضیحات لازم به سازمان تأمین اجتماعی، درخواست خود را برای استفاده از مرخصی استعلاجی بدون کسر از مرخصی زایمان پیگیری کنید.
پیشنهاد میشود برای اطمینان از روند کار و جلوگیری از مشکلات احتمالی، با واحد امور بیمهای سازمان تأمین اجتماعی که در بیمارستان محل کار شما فعال است، تماس بگیرید و راهنماییهای لازم را دریافت کنید.