باید بررسی شود
سلام هفته آینده به پزشکی قانونی بروید و پرونده را برای تکمیل مدارک چشمی و زخمها فعال کنید. بدون این گزارش، هیچ کاری نمیتوان کرد.
اگر بیمه بعد از ۱ ماه تکمیل مدارک پاسختان نکرد، با در دست داشتن گزارش پزشکی، به دادسرا مراجعه و شکایت کنید.
در تمامی مراحل، روی این تأکید کنید که «حادثه شغلی بوده، کارفرما مسئولیت نظارت بر ابزار (رینگ) و ایمنی را داشته و شما مقصر نبودید.