درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دیه حادثه شغلی

سلام من سال قبل دچار حادثه شغلی شدم لاستیک ماشین قبل از باز کردن ترکید ورینگ باعث سه زخم عمیق در کشاله ران وزانو شده و صورتم پر از براده اهن و همچنین تعداد زیاد براده اهن وارد چشمم شده که از طریق بیمه مسئولیت کارفرما برای دیه اقدام کردم اما مدارکم برای چشمم ناقص هست چکار کنم برای اعتراض وچطور برم پزشکی قانونی ومراحل شکایت حتی کارفرما در گزارش حادثه واقعیت نگفته من درسته میخواستم لاستیک باز کنم چندتا پیچ کمی شل کردم ومنفجر شد چون پوسیده بود نرسیدم باز کنم پنچرگیری کنم بعد گزارش حادثه گفتم در حال پنچرگیری بود ولاستیک منفجر شد الان تو دوراهی گیر کردم یا منتظر جواب بیمه مسئولیت بمونم که الان سه ماه منتظرم یا برم دادسرا اقدام کنم فقط میترسم من مقصر بدونن من نمیدونستم رینگ پوسیده بود که بشکنه دو نصف شد بعد مثل فشنگ سمتم پرت شد که باعث کلی جراحات وخراش پوستی شد لطفا من راهنمایی کنید

پاسخ ها

باید بررسی شود

سلام هفته آینده به پزشکی قانونی بروید و پرونده را برای تکمیل مدارک چشمی و زخم‌ها فعال کنید. بدون این گزارش، هیچ کاری نمی‌توان کرد.

اگر بیمه بعد از ۱ ماه تکمیل مدارک پاسخ‌تان نکرد، با در دست داشتن گزارش پزشکی، به دادسرا مراجعه و شکایت کنید.

در تمامی مراحل، روی این تأکید کنید که «حادثه شغلی بوده، کارفرما مسئولیت نظارت بر ابزار (رینگ) و ایمنی را داشته و شما مقصر نبودید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص