درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بازنشستگی

باسلام من از سال 83.08.23 تا 96.04در شرکتی مشغول به کار تولید بودم که در سال 96.04با دستور مدیریت وقت ،قسمتم توسط مدیر حراست به آتشنشانی با حفظ سمت به صورت مامور به خدمت انتقال داده شدم که تا امروز بیمه ام هم تولیدی رد شده است ولی بازرس اداره کار قسمت جدید را تایید نکرده وبا اعتراض من در کمیته بدوی به تجدید نظر رفت و عدم تایید گرفتم حتی شرکت نامه هم داد که من برخی ساعات در آنجا کار میکنم و از بدو ورود در تولید هستم تا امروز.الان آیا اگه به دیوان اعتراض کنم قبول می‌کنند یا نه.ممنون

پاسخ ها

سلام به هر حال، از طریق دیوان عدالت اداری اقدام بفرمائید تا رسیدگی شکل بگیرد.

درود بر شما نتیجه مشخص نیست

سوالات مرتبط

وکلای متخصص