سلام شورا جهت سازش هست .بعد پرونده ارسال میشه دادسرا
در صورت عدم حضور در جلسه شورای حل اختلاف پرونده به دادسرا ارسال می گردد ضمن اینکه اصولاً واریز بعدی نفقه مسقط فعل مجرمانه قبلی نمی گردد
سلام صِرف ارسال لایحه با موضوع عدم قصد مبنی بر صلح و سازش به شورای حل اختلاف کفایت میکند و نیاز به حضور در شورا نیست. به علاوه، جرم ترک انفاق از سوی همسرتان به وقوع پیوسته و صِرف واریزی ایشان به محض شکایت، باعث تبرئه وی نخواهد شد.