درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مشکلات خانوادگی

سلام،من از همسرم بخاطر ترک انفاق و ضرب و جرح و توهین،شکایت کرده ام ابلاغیه ارسال شده که باید به شورای حل اختلاف بروم ولی یک هفته مونده به جلسه حضور در شورا،لایحه ارسال کردم دادسرا.آیا باید باز هم به جلسه شورای حل اختلاف بروم یا نه؟در ضمن همسرم فهمیده ازش شکایت کرده ام این ماه سه میلیون تومان به کارتم واریز کرده آیا این مبلغ برای پسر 25 ساله ام و من کافیست ؟آیا شکایتم دیگه ارزش نداره؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

پاسخ ها

سلام شورا جهت سازش هست .بعد پرونده ارسال میشه دادسرا

در صورت عدم حضور در جلسه شورای حل اختلاف پرونده به دادسرا ارسال می گردد ضمن اینکه اصولاً واریز بعدی نفقه مسقط فعل مجرمانه قبلی نمی گردد

سلام صِرف ارسال لایحه با موضوع عدم قصد مبنی بر صلح و سازش به شورای حل اختلاف کفایت می‌کند و نیاز به حضور در شورا نیست. به علاوه، جرم ترک انفاق از سوی همسرتان به وقوع پیوسته و صِرف واریزی ایشان به محض شکایت، باعث تبرئه وی نخواهد شد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص