درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - ایا این کلاهبرداری هست؟

سلام یک نفری همچین پیامی به من داده به نظر شما میتونه کلاهبرداری باشه؟ : یه سهمیه باجت بهت تعلق میگیره یه سهمیه دلار شما سهمیه تو انتقال میدی به اون شرکت اونم پولشو میده بت 13/400 میلیون که تو حسابی که باز میکنی میریزن که وام بهت تعلق بگیر 13 میلیون 400 تو حسابت 40 روز باید بمونه ولی ده میلیون دیگم میریزن به حسابت اونو میتونی خرج کنی حالا مبلغ وام چقده 200 تومن وام خرید کالا هست که ماهی 12 تومن قسطشه که خودتم بخوای بگیری باید اون 13/400 رو بریزی حساب باجتت بد دوتا ضامنم بزاری ولی اگه بخوای بفروشی همه این کارارو دفتر میکنه شما فقط 23 تومن تو میگیری سهمیه تم انتقال دادی دیگه به اون شرکت 13/400 روز دوم روز آخرم 10 تومن شون واریز میشه در اخر که کارای گوشی تموم شد یه محضر پیدا کنید همگی باهم برید وکالت سهمیه وامو بزنید برا شرکتو تموم

پاسخ ها

سلام. خیلی اعتنا نکنید

سلام ۱۰۰% کلاهبرداری هست و به هیچ عنوان اقدام نفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص