درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سند

با سلام..وقت بخیر..ما پارسال یه خونه خریدیم ک چون پولمون کم بود صدو خورده ای از پول موند و سند نزدیم ولی همون موقع توی خونه اومدیم و قرار شد چندماه بعد بقیه پولو بدیم..چندماه بعد ما بقیه پولو جور کردیم ولی مالک نیومد سند بزنه..معلوم شد ک ایشون سند رو گرو کلانتری گذاشتن ک برادرشون ازاد باشه ..حالا سند گرو هستش ..ما باید چکار کنیم؟

پاسخ ها

با سلام

این موضوع واجد جنبه کیفری است. 

با سلام، با استناد به مبایعه نانه تقاصای الزام به تنظیم سند رسمی نمایید، قبل از دادخواست استعلام از اداره ثبت گرفته شود که اگر در رهن بود فک رهن یا رفع بازداشت هم درخواست شود.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص