درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال حقوقی

سلام بنده سال 402 وام گرفتم دادم برادرم 100 میلیون ک 40 تومان ان کارت اعتباری بود وایشان با برنامه قبلی چک ب بنده بابت این پول نداد . والان هیچ طلبی از من نداره و قراربود قسط واریز کنه یکساله واریز نکرده و رفته از بنده شکایت کرده ک چند قسطی ک پرداخت کرده را مطالبه کنه چون در کارت اعتباری قرارداد را بعنوان ضامن فقط امضا کرده ؟ ضامن بقیه پول هم برادر دوم بنده هست ک ب درخواست برادرم ک پول را برده امده ضامن شده و من هیچ اطلاعی نداشتم چون گف من یک ضامن میارم و 60 ملیون میبرم الان دو برادر و یه خواهرم ک شاهد هست و مستاجر برادرم ک شاهد قضیه هست طرف ایشان را گرفته و تبانی کرده اند ایا میتوانم ب پولم برسم . بنده پرینت واریزی رو دارم ولی کارت اعتباری جز یه شاهد ک همسرم است ندارم بقیه سهود طرف ایشان هست ک با او تبانی کردن و یه پیامک ک فرستاده من خودم وام را زنده کردم واسه خودمه ولی قسطشو نداده ؟ وامها همه ب نام بنده است لطفا راهنمایی کنید ایا برادر دوم‌ک ضامن هست از حقوقش کم شود میتواند از من شکایت کند ؟چون من از ایشان نخواستم و ایشان را ندیدم امدن ضامن شدن ایا خواهری ک شاهد بود و الان طرف ایشان هست را میتوانم مجبور ب راست گویی کنم و‌مستاجر برادرم ک دختر عموی ما هست فقط بخاطر پول طرف ایشان را میگیرد راهی هست ک بتوانم مجبور کنم واقعیت را بگویند ؟

پاسخ ها

سلام و احترام خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه باید اسناد و مدارک دقیق و کامل رویت شود سپس می‌توانیم در این زمینه اظهارنظر نهایی و سنجیده ای داشته باشیم 

قابل بررسی است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص