درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جانبازی

بنده درسال 66در دورود لرستان براثر بمباران هوایی از3ناحیه مجروح شدم و بعلت اینکه دردرمانگاه روستا بعلت اسکان موقت زندگی می‌کردیم تحت درمان بودم ودرآنموقع دفاتر درمانگاه ثبت شه است واون موقع بخاطر اینکه شهید نشدم بخاطر سرپرستی خانواده ام شاکر خداوند بودم وهستم ولی الان بعلت کهولت سن ودردهای سخت که به لگن وکمر وپارگی تاندون توان کاردار و.به و به راداره درمانی مراجعه کردم برای اون دفاتر قدیم میگویند آن دفاتر راسوخته اند شماهایی همان موقع مراجعه می‌کردید وجوابی به بنده که نه بیمه دارم ونه درآمدی ومستاجر هستم جوابی نمیدهند لطفا راهنمایی کنید چون به بنیاد شهید وجانبازی هم رفته ام میگویند اسم شما ثبت نشده خواهش میکنم راهنمایی کنید بخدا خیلی درمضیفه معاش وسلامتی هستم

پاسخ ها

رویه اداری است تا قضایی صرفا از طریق اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا 

سلام

سابقه در بیمارستانهای دیگر اگر دارید اخذ کنید و ارایه دهید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص