درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استحکام بنا

سلام خسته نباشید بنده یک ملکی رو خریداری کردم ک قبلا وکالتی ب مالک دوم فروخته بودند و من مالک سوم هستم الان برای تنظیم سند رفتم و کارشناس دادگستری گفتن بنا استحکام ندارد چگونه باید استحکام ساختمان رو بالا ببرم؟

پاسخ ها

یک بحث تخصصی است اگر امکان فروریختن ساختمان وجود داشته باشد ممکن است که سلامت ساختمان شما به خطر بیفتد

سلام. بایستی از همان کارشناس موارداصلاحی وبازسازی را جویا شده و رفع نقص نمائید. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص