درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تصادف با خودروی نامتعارف

هفته پیش داخل خیابان یه راننده به عقب ماشینم زد وپلیس طرف را 100%مقصرکرد فردای ان روز که به بیمه رفتیم 76میلیون خسارت ماشین زدن بیمه واسم و100میلیون هم افت ماشین الان که رفتم وسایل ماشین وگرفتم باهزینه صافکار ونقاشی تقریبا نزدیک 100تومن شده ایا الان میتوانم از شخص مقصر شکایت کنم بابت دریافت مابقی خسارت یا خیر؟؟ یا باید مابقی خسارت رو ازهزینه افت ماشین که پرداخت شده توسط بیمه استفاده کنم؟!

پاسخ ها

سلام و وقت بخیر خدمت شما کاربر محترم سایت دادراه نظر کارشناس و افسر تصادفات باید اخذ شود

برای دریافت مابقی خسارت، امکان طرح دعوای حقوقی علیه مقصر وجود دارد؛ هزینه افت ماشین جداگانه محاسبه می‌شود.

بله می توانید مابه التفاوت خسارت واقعی را در دادگاه حقوقی از مقصر تصادف مطالبه کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص