بهتر است که از طریق مدرسه و آموزش و پرورش پیگیری کنید
در این مورد، مدیر مدرسه باید گوشی را به شما بازگرداند و طرح اتهامات شخصی بدون دلیل موجه، خلاف مقررات است.
با سلام
حق اخذ گوشی شما را بصورت کلی ندارند ولی باید گوشی شما را به اولیا شما تحویل دهند
ایشان حق تجسس در امور شما را ندارند
خیر مدیر حق توهین و تهمت و نگهداری اموال شخصی شما را ندارد به آموزش پرورش شکایت کنید.