درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گرفتن گوشی

من گوشیمو تو مدرسه گرفتن ایا مدیر حق داره نده بهم و تهمت بزنه بگه تو با د..و..س..ت پ..س..ر..ت قرار میزاری یا نمیزاری بگه اصلا بهت نمیدم برو از اموزش پرورش بگیرین؟

پاسخ ها

بهتر است که  از طریق مدرسه و آموزش و پرورش پیگیری کنید 

در این مورد، مدیر مدرسه باید گوشی را به شما بازگرداند و طرح اتهامات شخصی بدون دلیل موجه، خلاف مقررات است.

با سلام 

حق اخذ گوشی شما را بصورت کلی ندارند ولی باید گوشی شما را به اولیا شما تحویل دهند 

ایشان حق تجسس در امور شما را ندارند  

سلام

خیر

خیر مدیر حق توهین و تهمت و نگهداری اموال شخصی شما را ندارد به آموزش پرورش شکایت کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص