نیازمند بررسی بیشتر نظریه کارشناس و گفتگوی متقابل است تا اظهار نظر دقیقی بتوان
در مورد مبلغ خسارت، امکان اعتراض به نظر کارشناس در دادگاه و درخواست افزایش آن وجود دارد.برای توقیف اموال، باید دادخواست مطالبه ضرر و زیان را به دادگاه تقدیم کنید.شکایت بدون هزینه اولیه امکانپذیر نیست، اما میتوانید درخواست اعسار از پرداخت هزینه دادرسی را مطرح کنید.در مورد خسارت بار میوه مردم، باید به صورت جداگانه اقدام کنید.
با سلام
امکان شکایت از راننده مقصر وجود دارد و مازاد مبِلغ محکومیت از مبلغ بیمه را از ایشان با ابرارهای قانونی چون توقیف اموال ؛ بارداشت حساب و ... قابل وصول هست
به نظر کارشناس در فرجه قانونی میتوان اعتراض کرد ، ولی ظاهرا شما درخواست تامین دلیل داده اید و نه نظر کارشناسی انتخابی دادگاه
شما می توانید در دادگاه حقوقی درخواست جلب و توقیف اموال کنید ولی باید هزینه دادرسی را پرداخت کنید.