درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درصد جانبازی

با سلام خدمت وکلا عزیز من از لرستان شهرستان ازنا چند بار پیام دادم ولی هیچ تا الان نتیجه نگرفتم هرجا میرم اهمیت بهم نمیدن 23ساله جانبازهستم 20 درصد هم دارم وازچند جا مجروح شدم با ماشین درمنطقه دهلران رفتم روی مین ضد تانک که همه در پرونده موجود هست... پارگی هر دو گوش بر اثر موج بالا شکستگی فک بالا واز دست دادن چند دندان وشکستگی کتف وپا وچند ترکش در کل بدنم وترکش به بیضه و پارگی و چند ترکش که هنوز داخلش هست که واقعا اذیتم میکنه و توانای کار ندارم وچند بار در بیمارستان اعصاب روان بستری شدم و دست به خود کشی هم زدم با قرص و دکتر هم تو پرونده نوشته شما توانای کار نداری چند ساله قرص اعصاب مصرف میکنم اگه مصرف نکنم یک ساعت نمیتونم زندگی کنم واقعا حق من این است یک جواب میخوام از خدمت شما عزیزان من میتوانم ازطریق دیوان .... تهران رسیدگی کنم نتیجه میگیرم که خودم برم مستقیم پیگیری کنم تو خدا راهنمای کنید

پاسخ ها

باید مورد تأیید کمیسیون پزشکی قرار گیرد 

رویه اداری است تا قضایی از اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا 

احتمالاً امکان طرح شکایت یا دادخواست در «دیوان عدالت اداری» تهران وجود دارد برای بررسی حقوق جانبازی و قصور سازمان مربوط، بهتر است به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود مراجعه و تقاضای معرفی‌نامه رسمی به دیوان کنید تا رسیدگی قانونی شود.

سلام

بله، می‌توانید از طریق دیوان عدالت اداری تهران پیگیری کنید و اگر مدارک پزشکی، پرونده جانبازی، نظریه عدم توانایی کار و مستندات مجروحیت کامل باشد، شانس رسیدگی دارید.

اگر از بنیاد شهید یا کمیسیون پزشکی به حق‌تان نرسیده‌اید، معمولاً باید اعتراض به رأی و درخواست تجدیدنظر و در صورت لزوم شکایت در دیوان ثبت شود.برای نتیجه بهتر، پرونده کامل، مدارک بیمارستانی، سوابق بستری اعصاب‌وروان، نظریه پزشک، و حکم و درصد جانبازی را یکجا آماده کنید

بله به دیوان عدالت اداری و بنیاد شهید شکایت کنید پرونده شما قوی است.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص