باید مورد تأیید کمیسیون پزشکی قرار گیرد
رویه اداری است تا قضایی از اداره مربوطه بصورت حضوری پیگیری کنید لطفا
احتمالاً امکان طرح شکایت یا دادخواست در «دیوان عدالت اداری» تهران وجود دارد برای بررسی حقوق جانبازی و قصور سازمان مربوط، بهتر است به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر خود مراجعه و تقاضای معرفینامه رسمی به دیوان کنید تا رسیدگی قانونی شود.
سلام
بله، میتوانید از طریق دیوان عدالت اداری تهران پیگیری کنید و اگر مدارک پزشکی، پرونده جانبازی، نظریه عدم توانایی کار و مستندات مجروحیت کامل باشد، شانس رسیدگی دارید.
اگر از بنیاد شهید یا کمیسیون پزشکی به حقتان نرسیدهاید، معمولاً باید اعتراض به رأی و درخواست تجدیدنظر و در صورت لزوم شکایت در دیوان ثبت شود.برای نتیجه بهتر، پرونده کامل، مدارک بیمارستانی، سوابق بستری اعصابوروان، نظریه پزشک، و حکم و درصد جانبازی را یکجا آماده کنید
بله به دیوان عدالت اداری و بنیاد شهید شکایت کنید پرونده شما قوی است.