درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - فرهنگیان

با سلام من سال قبل کنکور دادم برای فرهنگیان ولی سال قبل سن مصاحبه 24سال بود و من 24 سال و هشت ماه بودم تا مرحله معاینه پزشکی هم رفتم ولی مصاحبه نشدم بدلیل افزایش سن ..امسال سن شده 30سال ..با توجه به این افزایش ایا راهی هست بتونم بر اساس کارنامه و رتبه پارسالم برم مصاحبه مجدد.؟.و البته به دیوان هم دادخواست زدم دیوان هم طبق جواب سنجش و اموزش و‌پرورش که جواب رد دادن جواب رد داد ؟ ایا فرصت اعتراض دارم ؟ تو پیوست دیوان نوشته این رای حق اعتراض دارد ؟ حالا من اعتراض بزنم ممکنه رایشون تغییر کنه ؟ ممنون میشم پاسخ بدید..

پاسخ ها

باید از مرجع برگزاری آزمون سوالتان را بپرسید تا بسته به شرایط فعلی آن مرجع سنجیده شود 

احتمالاً امکان اعتراض به رای دیوان عدالت با استناد به تغییر شرایط سنی و قوانین جدید وجود دارد، بهتر است با وکیل مشورت کرده و در صورت امکان لایحه اعتراضیه تنظیم و ثبت نمایید.

سلام

شرط سنی مندرج در دفترچه همان سالی که کنکور داده اید ملاک است 

بله به رای دیوان اعتراض بزنید شانس تغییر کم است ولی صفر نیست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص