درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه

سلام وقت بخیر پدرم دست بزن داره و خیلی مادرم و ما بچهارو اذیت میکنه ، مادرم مهریه اش گذاشته اجرا اما چون ما امنیت جانی نداریم اگراجرای مهر بفهمه مارو اذیت میکنه مجبوریم بریم خونه فامیل بمونیم که خیلی سخته با اینکه دودانگه خونه به صورت نسق بنام مادرمه ولی بازم اینجا نمیتونیم بمونیم چون مارو میکشه ، چکار کنیم ؟ نمیشه داخواست یا کاری کرد که ما تو خونه بمونیم ولی این بره ما چکارکنیم؟ جایی براموندن نداریم ، وکیل هم داریم هیچ راهکاری نداده گفته برید خونه فامیلتون

پاسخ ها

مادر می‌تواند ملک را بابت مهریه به اجرا بگذارد تا نسبت به مازاد توقیف شود 

باید از لحاظ قانونی اقدام نمایید در صورت ضرب و جرح می‌توانید کیفری هم اقدام نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص