درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تعمیر قفل درب آسانسور

سلام خدمت کارشناسان محترم عزیزان قفل درب آسانسور، فقط برای طبقه4 خراب شده، هزینه‌ی ( تعویض ) قفل به عهده‌ی مالک هست یا مستاجر و اینکه این هزینه با همه‌ی واحدها هستش؟

پاسخ ها

تعمیر وشارز آسانسور بر عهده همه واحدهاست

اسانسور جز مشاعات است لذا باید کلیه متصرفین هزینه نمایند مگر انکه شخصا ان واحد قفل را خراب کرده باسد که هزینه ان با خوده ان واحد

به عهده هم مالکان است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص