درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دادگاه

سلام.ودرود به هم همه شماعزیزان 2سال قبل از خونه من یه ده لیتری. انگور ترشیده گرفتن با فیش ازاد شدم. و العان داخل سایت رفتم نوشته فقط نظارت به دلیل ناقص بودن. عابدین.به 3ماه دیگه خورد این پرونده به چه نتیجه ای میرسم.باتشکر

پاسخ ها

درود بر شما.از توضیحی که دادید برداشت می‌شود پرونده مربوط به «نگهداری یا تهیه مشروبات الکلی دست‌ساز» بوده و فعلاً در سامانه وضعیت «نظارت به دلیل ناقص بودن» ثبت شده است. این عبارت معمولاً یعنی پرونده هنوز از نظر اداری یا قضایی کامل نشده؛ مثلاً ابلاغ یا گزارش ضابط ناقص است،نتیجه آزمایش یا استعلام نیامده،یا پرونده بین دادسر و کلانتری در رفت‌وآمد است.اینکه نتیجه دقیقا چه میشود را نمیشود پیش بینی کرد.اما اگر مشکلی نبوده جای نگرانی نیست.منتظر ابلاغ بمانید.

نتیجه قابل پیش بینی نیست 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص