درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - قراداد کاری-تعدیل

سلام وقت شما بخیر من در شرکتی به مدت 4سال در قسمت حسابداری مشغول به کار هستم ابتدای سال هم قرارداد به مدت 6 ماه امضا کردم بخاطر شرایط جنگ اطلاع دادن به بنده که تعدیل داریم و قرارداد 2 ماهه واحد کارگزینی برای من آوردن که امضا کنم که امضا نکردم گفتم من قراردادمو امضا کردم با توجه به اینکه کارفرما قرارداد 6 ماهه منو امضا نکرده و فقط من امضا کرده بودم میخواستم بدونم میتونن منو تعدیل کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ ها

سلام تو این شرایط جنگی ممکنه بتونن از شرایط استفاده کنن برای تعدیل 

قرارداد فیمابین باید بررسی شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص