درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اخراجی نیروی انتظامی

باسلام بنده استخدامی1401/12/7نیروی انتظامی هستم که به دلایل شخصی غیبت کردم 6ماه و اخراج شدم و پایان خدمت ندارم.الان باید خدمت برم یا کارتمو میدن؟ ممنون.

پاسخ ها

اصولا بعد از کسر تعهد خدمتی انجام شده به ازای هر سال بین دو تا سه ماه برای مدت باقی مانده باید به خدمت اعزام شوید

به نظر باید به خدمت اعزام شوید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص