درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - غیبت سرکار

علت اخراج عدم حضور معلم سر کار بوده پس از پانزده سال خدمت اخراج شده ام به حکم اخراج اعتراضی ندارم حق و حقوقی دارم یا ندارم !؟

پاسخ ها

اصولا طبق قانون به افراد اخراجی دستگاه های دولتی سنوات تعلق نمیگیرد

پس از تایید اخراج خیر

سوالات مرتبط

وکلای متخصص