درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خروج خودرو

سلام ماشین سواری شخصی جهت تعمیر در تعمیر گاه ما بوده صاحب اش قسمتی از هزینه ها را داده مابقی را تسویه نکرده زمانی که ماشین فوق در تعمیر گاه روشن بوده ، مشتری ( همان صاحب ماشین ) نشسته پشت ماشین ذکر شده و ماشین را بدون اجازه و بدون تسویه هنگامی که کارکنان تعمیر گاه حضور داشتند از تعمیر گاه برده به مکان نا معلوم آیا تعمیر گاه میتواند شکایت سرقت کند؟ چه نوع جرایمی( ترجیحا کیفری) علیه کسی که اینگونه ماشین را برده قابل طرح است؟

پاسخ ها

سرقت خیر مطالبه وجه فقط

سلام نخیر؛ شما بایست از جنبه حقوقی و مطالبه طلب مبنی بر اجرت کار انجام شده، از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی، دادخواست به ثبت برسانید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص