درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پدربزرگ من به خاطر مهریه با 87 سال سن تو زندان هستش

پدربزرگ من به خاطر مهریه که قاضی گفت 4 سکه باید بدی نداده و توی زندان هستش هیچ چیزی هم به اسم خودش نداره نه ماشینی نه خونه نه حساب بانکی حقوق بازنشستگی هم نداره زن حکم جلبش رو گرفت انداختش زندان، آیا به خاطر سنش از زندان آزاد میکننش؟ و آیا اگه تو زندان فوت کرد (توی پرونده اش نوشته بیماری قلبی داره) میتونیم از خانوم شکایت کنیم؟

پاسخ ها

سلام خیر 

خیر

باید اعسار تقدیم کند و وثیقه بگذارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص