درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - آمایش

من خانمی 35 ساله هستم که به دلایلی چندین امایش رو شرکت نکردم و متاسفانه کارت امایشم باطل شده، خوانوادم قم زندگی میکنن و خودم ساکن تهرانم و تنها زندگی میکنم ، یه کپی از اخرین کارت آمایشم که ماله 15 سال پیش هستش رو دارم ، چندین بار به اداره امور اتباع جایی که متولد شدم رفتم و جوابم کردن که امکان نداره دوباره بتونی داشته باشی ، خیلی این در اون در زدم ولی نشد که نشد تا بار اخری که رفتم اداره امور اتباع قم و اونجا پروندمو دیدم که هنوز عکسی که سالیان پیش واسه امایش با خوانواده رفته بودم هنوز تو پرونده خوانوارم موجوده ، و هنوز از خوانواده جدا نشده و باطل نشده، حتی همین الانم برای کارای اداری شماره خوانوارمو که همون کد ملی به حساب میاد رو وقتی میدم اسمم میاد بالا ، میخواستم ازتون خواهش کنم کمک و راهنمایی کنید. ممنون

پاسخ ها

این امر را از طریق سفارت افغانستان و اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی دنبال نمائید تا به نتیجه مطلوب برسید.

از طریق اداره امور اتباع پیگیری نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص