درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم رسیدگی پرونده در بازرسی

سلام. بنده برج سه پارسال یه درگیری با دونفر داشتم که منجر به چاقو خوردن من شده الان حدودا 7 الی 8 ماه تو شعبه بازپرسی گیر کرده هیچ یکبارم مارو اخطار نکرده برای پرونده شهود و استشهاد محل و گزارش 110 و نامه بیمارستان همه مدارک تکمیل روی پرونده هست در ضمن طرف دعوا 110 اومد فرار کردن با تشکر

پاسخ ها

سلام به شعبه رسیدگی‌کننده مراجعه نمایید و علت عدم اقدام شعبه را جویا شوید.

حضوراً به شعبه مربوطه مراجعه نمایید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص