درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکستگی دندون

سلام جهت انجام ارتودونسی باید یک دندون شیری که در فک پایین و جلو داشتم رو باید میکشیدم.بعد از کشیدن منوجه شدم دندون کناری یک قسمتش شکسته .با دکتر صحبت کردم قرار شد خودشون ترمیم کنن‌بنظر شما اگر شکایت کنم دیه تعلق میگیره یا نه

پاسخ ها

درود.

باید تقصیرو قصور پزشک را ثابت نمایید .

واین که شکستگی دندان توسط دندانپزشک صورت گرفته باید ثابت گردد.

در این صورت نسبت به شکستگی دیه تعیین میگردد.

 

سلام اگر تقصیر پزشک محرز بگردد، دیه به شما تعلق خواهد گرفت.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص