درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - استخدام ارتش

سلام من میخوام استخدام نیرو دریایی با مدرک دیپلم به صورت پیمانی بشم میخوام بدونم خوبه یا بد و اینکه نیرویی دریایی کلا چطوره مشکلات و مزایا و معایبش

پاسخ ها

اگر منظورتان ارزیابی شغلی است، استخدام پیمانی در نیروی دریایی از نظر ثبات نسبی، حقوق و مزایای سازمانی می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد، اما به دلیل انضباط سخت، جابه‌جایی، مأموریت، محدودیت‌های اداری و فشار کاری برای همه مناسب نیست.

سلام استخدام در نیروی دریایی با مدرک دیپلم به صورت پیمانی، تصمیمی است که بستگی زیادی به روحیات و انتظارات شما دارد. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص