اگر منظورتان ارزیابی شغلی است، استخدام پیمانی در نیروی دریایی از نظر ثبات نسبی، حقوق و مزایای سازمانی میتواند گزینه قابل قبولی باشد، اما به دلیل انضباط سخت، جابهجایی، مأموریت، محدودیتهای اداری و فشار کاری برای همه مناسب نیست.
سلام استخدام در نیروی دریایی با مدرک دیپلم به صورت پیمانی، تصمیمی است که بستگی زیادی به روحیات و انتظارات شما دارد.