درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از ماهواره همسایه

سلام همسایه واحد کناری ما ماهواره نصب کرده و دیش آن را داخل بالکن گذاشته من میتونم ازشون شکایت کنم؟

پاسخ ها

بله، از جهت مقررات مربوط به تجهیزات دریافت از ماهواره اصلِ امکان گزارش یا شکایت وجود دارد، اما نتیجه عملی آن وابسته به نحوه رسیدگی و اقدام مراجع مربوط است.

سلام استفاده از ماهواره جرم هست و قادرید که این موضوع را گزارش بدهید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص