درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مسکن مهر

سلام ...شوهم سال 90 مسکن مهر ثبت نام کرد سال 96 جدا شدیم و هزینه ایی بابت مسکن مهر پرداخت نکرده بود و فقط ثبت نام کرده بودیم ....امتیاز مسکن مهر که ثبت نام کردیم درصورتی که من مجرد بالای 35 هستم و ایشون متاهل در حال حاضر به چه کسی تعلق میگیرد (موقع ثبت نام شرط متاهل در موقع ثبت نام بوده و به اسم اقا ثبت نام کردیم )؟

پاسخ ها

در فرضی که ثبت‌نام و پرونده از ابتدا به نام همسر سابق بوده، اصل تعلق امتیاز نیز معمولاً با همان شخص سنجیده می‌شود؛ مگر اینکه در مقررات طرح یا اسناد پرونده، برای شما حقی مستقل قابل استناد باشد.

سلام به نام آقا ثبت‌نام و تشکیل پرونده شده است فلذا سند به نام ایشان هست. با این وجود، پیگیری لازم را بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص