در فرضی که ثبتنام و پرونده از ابتدا به نام همسر سابق بوده، اصل تعلق امتیاز نیز معمولاً با همان شخص سنجیده میشود؛ مگر اینکه در مقررات طرح یا اسناد پرونده، برای شما حقی مستقل قابل استناد باشد.
سلام به نام آقا ثبتنام و تشکیل پرونده شده است فلذا سند به نام ایشان هست. با این وجود، پیگیری لازم را بفرمائید.