بله، درصورت تأیید بهبود بینایی توسط کمیسیون پزشکی راهور امکان بازگشت پایه و مدت اعتبار قبلی وجود دارد.
خیر، تغییر گواهینامه به پایه سه معمولاً دائمی است و با بهبود بینایی، سیستم رانندگی به صورت خودکار آن را به پایه دو برنمیگرداند ،باید مستقیماً از پلیس راهور درخواست بازنگری و صدور گواهینامه متناسب با شرایط جدید بینایی خود را داشته باشید.