درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گواهینامه

با سلام خدمت عزیزان بنده از سال 84 گواهینامه پایه 2 و 3 با محدودیت آینه محدب (تک چشمی 17) دارم و هر 10 سال با همین شرایط کمیسیون تمدید میشد. ولی این با برای بارسوم بعد از کمیسیون گواهینامه من به پایه سه ومدت زمان 4ساله تغیر وتحویل دادند. سوالم اینه اگه من اون چشمی را که دید ندارم با عینک دید برگرده گواهینامه پایه 2 ده سالمه برمیگرده ممنون

پاسخ ها

بله، درصورت تأیید بهبود بینایی توسط کمیسیون پزشکی راهور امکان بازگشت پایه و مدت اعتبار قبلی وجود دارد.

خیر، تغییر گواهینامه به پایه سه معمولاً دائمی است و با بهبود بینایی، سیستم رانندگی به صورت خودکار آن را به پایه دو برنمی‌گرداند ،باید مستقیماً از پلیس راهور درخواست بازنگری و صدور گواهینامه متناسب با شرایط جدید بینایی خود را داشته باشید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص