درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پارگی فتق

سلام وقت بخیر بنده توی شرکت قسمت خدماتی بودم ولی برای کارهای سنگین وادار میکردن اعم از کندن درخت از ریشه بلند کردن اجسام سنگین فتق سمت چپ پاره شده بعد از شرکت به دلیل اتمام قرارداد اخراج شدم من از اون روز عمل تا این مدت گذشته میتونم شکایت جبران خسارت کنم با تشکر

پاسخ ها

معمولاً اگر بتوانید ارتباط آسیب با کارهای تحمیلی را با مدارک پزشکی و شهادت ثابت کنید امکان طرح مطالبه خسارت یا دیه در اداره‌کار یا دادگاه وجود دارد.

بله، می‌توانید با ارائه گواهی پزشکی قانونی مبنی بر ارتباط مستقیم بیماری فتق با کارهای سنگین، دادخواست اعسار از پرداخت هزینه درمان یا مطالبه خسارت ناشی از حوادث حین کار را در اداره کار مطرح کنید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص