درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - نفقه

سلام بنده سه سال است توی عقد داییم هستم وفقط سه ماه باشوهرم معاشرت داشتم و دوشیزه هستم وشوهرم دراین مدت هیچ تماسی بامن نداشته و قهر کرده و رفته در خواست صدور گواهی عدم سازش از دادگاه کرده و از دادگاه برای من احضاریه امده می خواستم بدانم ایا به من نفقه تعلق میگیرد و در طول این سه سال به من چیزی نداده حتی یارانه هم به حساب ایشان واریز میشه لطفا راهنمایی کنید اگر به من نفقه تعلق میگیرد اقدام کنم

پاسخ ها

خیر، با توجه به اینکه شما سه سال است در منزل مشترک زندگی نکرده‌اید و تمکین عمومی نداشته‌اید، نفقه به شما تعلق نمی‌گیرد

سلام نفقه و مهریه به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید اقدام بفرمائید.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص