خیر، سیمکارت متعلق به مالک ثبتشده (پدرتان) است و پس از فوت او، انتقال آن به نام پدربزرگ یا شما نیازمند گواهی انحصار وراثت و رضایت تمام ورثه قانونی است،صرفاً رسیدن سن ۱۸ سالگی برای انتقال مالکیت بدون رضایت سایر ورثه کافی نیست.
سلام انتقال سیمکارت با موافقت تمامی وراث امکانپذیر هست و بدون گواهی حصر وراثت و وکالت از وراث، امکان نقل و انتقال سیمکارت وجود ندارد.