درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سیم کارت

با سلام و درود پدر من 9 سال پیش فوت شده و پدر بزرگم از سیم کارت پدرم استفاده می‌کنه آیا میشه پدر بزرگ به نام خودش بگیره پسر مرحوم در سن 18 سالگی میتونم به نام خود بگیرد با تشکر

پاسخ ها

خیر، سیم‌کارت متعلق به مالک ثبت‌شده (پدرتان) است و پس از فوت او، انتقال آن به نام پدربزرگ یا شما نیازمند گواهی انحصار وراثت و رضایت تمام ورثه قانونی است،صرفاً رسیدن سن ۱۸ سالگی برای انتقال مالکیت بدون رضایت سایر ورثه کافی نیست.

سلام انتقال سیم‌کارت با موافقت تمامی وراث امکان‌پذیر هست و بدون گواهی حصر وراثت و وکالت از وراث، امکان نقل و انتقال سیم‌کارت وجود ندارد.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص